Zákaznická podpora a kontaktní metody Bizzo Casino v České republice

Naše přátelské a kvalifikované týmy se vyznačují vysokou mírou profesionality. Neváhejte kontaktovat jednoho z našich česky mluvících zástupců prostřednictvím různých kanálů dostupných na webových stránkách a v mobilní aplikaci.

Na vaše dotazy odpovíme rychle a efektivně prostřednictvím následujících možností:

ZÁKAZNICKÁ PODPORA: [email protected]
STÍŽNOSTI: [email protected]

E-mailová komunikace

Pro kontakt s našimi českými zástupci můžete použít některý z uvedených e-mailových kontaktů. Tento způsob komunikace vám umožňuje snadno připojit snímky obrazovky, které ilustrují podstatu problému. Odpověď obvykle obdržíte do 1-2 hodin.

Živý chat

Při komunikaci v reálném čase s našimi pracovníky zákaznické podpory získáte odborné odpovědi a rady na všechny své dotazy a vaše problémy se mohou vyřešit okamžitě. Pokud máte naléhavou záležitost, ale nechcete využít telefonickou linku, toto je nejlepší možnost. Odpověď obvykle dostanete do 3 minut.